söndag 6 juni 2010



Vy over London. Intressant himmel, man tror det ska borja regna.







Uxbridge dar jag sokte jobb, men lyckades ej fa




Har jobbar jag!



Snygg skylt nara min arbetsplats.



Nytt hus nara Tottenham Hale stationen.



Lee River. Brukar ta en promenad har nar vadret tillater.



Flodbat pa Lee River



Highbury Fields



Klocktorn i Islington







En mysig park som jag besokte och at en pastasallad fran Tesco. Ja, jag vet, men den var billig.





Kakorna och bakelserna ser mumsiga ut! Kopte en pasteis de nata (portugisisk vaniljbakelse) harifran. Alltid lika god.

Slutligen lite bilder fran en tur till Highgate. Jag passade pa att kolla pa Arsenals fantastiskt stora stadium ocksa. Den kan man ej fa med hela pa bild for den ar gigantiskt stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar