lördag 5 maj 2012

Little Venice

Idag var jag i Little Venice. Det ar ett trevligt omrade som ligger vid Regent's Canal. Jag har varit dar tidigare och gillade det redan da. Men nu i helgen var det lite speciellt efterssom de har en kanalfestival vilket innebar att man far se manga kanalbatar ute pa kanalen. Engelska kanalbatar ar ju lite speciella eftersom de ofta ar langa pa langden men smala pa bredden. Eftersom det ar Queen's Diamond Jubilee detta aret var manga smyckade med den brittiska flaggan. Jag passade pa att ta en titt runt pa batarna men ocksa ta mig en titt pa den lilla marknaden som var i anslutning till batarna. Det var mycket folk ute och jag misstanker att skaelet till det var att det ar bankholiday och manga ar lediga fram till tisdag. Jag gick fran Little Venice till Ladbroke Grove vilket ar en bit men fick bra motion pa kopet, men ocksa se nyklackta fagelungar som var valdigt sota. Ett barn i narheten sa "They are cute" vilket jag inte annat kan an instamma i!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar