lördag 19 februari 2011

Primeval

Jag drog pa mig en ordentlig forkylning de senaste veckorna och fick stanna hemma fran jobbet. Hur trist det an kan vara, fick jag chansen att se nagra filmer och kolla in en TV-serie. Jag blev sa "hooked" av den att nar jag blev frisk gick till HMV i Stratford och kopte en box med de tre forsta sasongerna av den.

Har ar ett smakprov fran en av mina favoritkaraktarer fran serien. Serien heter Primeval och handlar i kort om att dinosaurer och andra monster kommer genom en "rips of time" in i var varld. Ett team bestaende av personal fran Home Office, studenter, vetenskapsman forsoker att stoppa dinosaurer fran att stalla till mycket skada for befolkningen, i detta fallet London. Underhallande serie och jag har alltid gillat dinosaurer. Sasong 4 som jag sag for nagra dagar sedan haller dock inte samma hoga klass. Hursomhelst har ar ett smakprov:



Introt till serien ar riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar