söndag 19 februari 2012

Snaresbrook

Idag har vadret varit fantastiskt och jag tog mig en tur till en plats som heter Snaresbrook. Den ligger bara 3 stationer fran Stratford. Skogen heter Epping Forest och jag har varit i en annan del av skogen tidigare. Denna gangen hade jag battre skor :).



Vacker stationsinterior




Dryckesfontan







Tva kanadagass var inte sugna pa att prata med mig. Njot val av det vackra vadret :-)





En skylt som ingen foljde. Det stod klart att man inte skulle mata faglarna. De gjorde folk anda. Ibland faller man i despair over folks uppenbara dumhet.



Byggnaden ar en domstol numera for Her Majesty's Court Service. Den var en skola som hette Royal Wanstead School fram till 1971.



Pa vag hem tog jag mig en liten promenad till Wanstead Village. Trevlig high street med mestadels privata oberoende butiker. Jag forderar omraden i London som ser mysiga u och inte har dessa butikskedjor overallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar