torsdag 18 mars 2010



Efter att ha slutat mitt jobb i mandags eftersom jag ej madde bra av att jobba dar, har jag under veckan sett till att jag kan fa pengar aven om jag ar arbetlos. Jag gick aven och passade pa att registrera mig hos en GP (General Practician). Min dator dog i veckan sa jag fick kopa en ny, en Samsung R530. Jag sitter just nu vid den och bloggar. Windows7 ar battre an WindowsXP sa det var en "improvement."

Idag har jag varit ute pa excursion i Lee Valley, som ar nara dar jag bor. Nu nar varen ar i antagande har, vill man passa pa att vara ute sa mycket som mojligt! Att det var sa nara hade jag ingen aning om. Baten pa en av bilderna kan man kopa. Lite for europeisk for min smak. Vill jag ha nagot far det bli en engelsk husbat.

Lite bilder fran min promenad langs Lee Valley.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar